Nocleg w pensjonacie

Wspólnie z żoną i dwójką dzieci tworzymy dość oryginalną rodzinkę. Jesteśmy bardzo zżyci i uwielbiamy podróżować. Kiedy zbliżały się wakacje, postanowiliśmy, że w tym roku naszą bazą będą Suwałki. Chcieliśmy zwiedzić tamtejsze okolice, w szczególności na rowerach. Dlatego też zabraliśmy się za poszukiwanie odpowiedniego pensjonatu, który byłby przede wszystkim przestronny.

Wynajęcie pensjonatu na wakacje

przestronny pensjonat w suwałkachKiedy na świecie pojawiły nam się dzieci, z żoną ustaliliśmy, że naszym priorytetem będzie pokazanie im jak największego kawałka świata. Dlatego też temat tego gdzie spędzimy tegoroczne wakacje, był dla nas bardzo poważny. Ściana wschodnia była dla nas nadal tajemnicza, dlatego wizja spędzenia wakacji w Suwałkach była dla nas bardzo kusząca. Skonsultowaliśmy ten temat z dzieciakami, a one zareagowały bardzo pozytywnie na nasz pomysł. Dlatego też niedługo po tym obiektem naszego zainteresowania stał się przestronny pensjonat w Suwałkach. Otworzyliśmy z żoną komputer, a później w przeglądarce internetowej zaczęliśmy poszukiwania pensjonatu, w którym mielibyśmy nocować. Kiedy znaleźliśmy taki, który najlepiej odpowiadał naszym potrzebom, od razu skontaktowaliśmy się z jego właścicielem. Gdy okazało się, że jest w nim wolny czteroosobowy pokój, nie wahaliśmy się ani chwili. Zarezerwowaliśmy ten pokój i mogliśmy już tylko odliczać czas do naszego upragnionego wakacyjnego wyjazdu.

Teraz kiedy jesteśmy już po naszych rodzinnych wakacjach w Suwałkach, jesteśmy bardzo szczęśliwy. Przywieźliśmy z sobą masę pięknych wspomnień, które zostaną z nami naprawdę na długo. Co więcej, pobyt w pensjonacie był rewelacyjny. Zdecydowanie będę go polecał naszym znajomym, którzy zdecydują się na urlop w tamtym rejonie Polski. Jest to miejsce warte zobaczenia.